هیق

هیق نام روستای پدری ماست. اگرچه سالهاست که دیگر در آن روستا زندگی نمی‌کنیم، اما «هیق» برای ما نماد ریشه‌ها و اصالت‌هاست. این «ریشه‌ها» و «اصالت‌ها» دقیقا آن چیزی است که در این صفحه عالم مجاز در پی آنیم...

هیق

هیق نام روستای پدری ماست. اگرچه سالهاست که دیگر در آن روستا زندگی نمی‌کنیم، اما «هیق» برای ما نماد ریشه‌ها و اصالت‌هاست. این «ریشه‌ها» و «اصالت‌ها» دقیقا آن چیزی است که در این صفحه عالم مجاز در پی آنیم...

خبر در مورد تصویری که در رسانه های ترکیه انعکاس فراوانی پیدا کرد.

....

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه در روزهای گذشته در حجم وسیعی عکس یادگاری یکی از فعالان شناخته شده جریان گولن با سربازان اسرائیلی را منتشر کردند.

این تصویر که توسط «یاسمن آکسوی»، دختر «بکیر آکسوی» از سران شناخته شده جریان گولن و رئیس یکی از تشکیلات‌های جوانان این جریان تحت عنوان «نسل طلایی» (Golden Generation) در صفحه شخصی اجتماعی‌اش منتشر شد مربوط به زمانی است که او در سفر به فلسطین اشغالی بوده است و با سربازان ارتش این کشور عکس یادگاری گرفته است.

گولن

رسانه‌های ترکیه در روزهای گذشته با پوشش وسیع این تصویر با تیتر «دختر آکسوی طرفدار صهیونیست‌ها از آب در آمد» دور جدیدی از افشاگری‌ها در مورد رابطه جریان گولن با  رژیم صهیونیستی را آغاز کرده‌اند.

جریان گولن همواره متهم به طرفداری از اسرائیل و داشتن روابط تنگاتنگ با این رژیم بوده است. از سوی دیگر این جریان هیچ‌گاه در برابر جنایات این رژیم لب به سخن نگشوده و تمام این جنایات را به‌عنوان دفاع از خود مشروع می‌داند.

جریان گولن حزب‌الله، حماس و ایران را به‌دلیل مبارزه با اسرائیل متهم به خشونت می‌کند. این جریان در مواجهه با ماجرای کشتی ماوی مرمره که گروهی از فعالان حقوق بشری برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به غزه اقدام به سفر به این منطقه کرده بودند و توسط سربازان رژیم صهیونیستی به قتل رسیدند، با عنوان کردن این مطلب که «این کشتی باید از اسرائیل اجازه ورود به غزه می‌گرفته» به دفاع از رژیم صهیونیستی پرداخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۷
مسعود صدرمحمدی

گولن

آمریکا

ترکیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی